Thursday 10 March 2016

#OOTD Adel 10/3/16

Už aby to jaro bylo, máme dost péřových bund a kabátů, že jme se rozhodly chystat outfity na teplejší období. V hlavní roli jsou košile, což je musthave jarního šatníku, a protože proužky teď frčí, moje volba, když jsem zašla do butiku Promod, byla jasná. Mám odtamtud tuto tmavěmodrou halenku, po dlouhé době nějaký barevný kousek do mého šatníku, potřebovala jsem něco nového a fresh, co ve skříni nenajdu -  a výsledek? Moje nová závislost. Košile můžete nosit buď zastrčené elegantně, nebo ležérně povolené, a dost mě na nich baví, že se můžete pořádně najíst a nikdo nic nepozná, haha. :D Taky jsem si nedávno koupila tyhle legínové kalhoty z New Yorkeru, potřebovala jsem nějaké narychlo, ale jsou super, tak doporučuji. :) 


Pro více fotek klikni na celý článek :)








Košile - Promod
Křivák - Pimkie
Kalhoty - New Yorker
Kabelka - Guess
Sunglasses - Tommy Hilfiger
Boty - Zara

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management