Friday 26 June 2015

INSTAPOST 25


@tessie93

Moje vysněná bucket bag z Parfois <3


Little things that make girl happy

@adelaka
Zkouškovýý a místo učení selfíčka z NTK :D kdo se tam také chodil učit?

@adelaka

@tessie93

Sbírka lodiček :)

Fotka po treninku Cosmobloggers na NTC lodi, byla to fuška... kdo ma nejcervenejsi oblicej nejvic makal zj ;PP :D

@adelaka

@tessie93

Minimalistický set ušitý od kamarádky :) Brzy bude na blogu v outfitu

Moje ulovky z kolekce Kendall a Kylie pro Topshop, musela sem mit proste oboji!

@adelaka


@tessie93

Tyhle krásné bílé tulipány jsem si na návštěvě musela vyfotit!


Zase o něco blonďatější, yaas! Po návštěvě kadeřníka :))

@adelaka

@tessie93

Moje kosmetické novinky, které jsem si vážně oblíbila :)

Nový outfit do fitka! A může se začít pořádně makat! :)

@adelaka
@tessie93

Ranní jahodové smoothie :)



0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management