Tuesday 19 May 2015

OUTFIT - Tessie 19/5/2015

Tessie

instagram - @tessie93

Láska na první pohled! Bucket bag jsem chtěla už delší dobu a pořád váhala, jestli si koupit tu, co prodávají v H&M. Jsem ráda, že jsem to neudělala a počkala si. Při brouzdání na instagramu jsem tuto tašku viděla u jedné polské blogerky a dopátrala, kde ji prodávají. Myslela jsem si, že obchod Parfois stále existuje na Chodově, kde jsem asi před 2 lety byla při jeho otevírání, ale bohužel už ho zavřeli. Jediná prodejna v Praze je už jen v MY na Národní a tam bílou neměli. Objednala jsem si ji tedy na jejich stránkách online a se shippingem zdarma a 10% slevou na první nákup mě vyšla ještě lépe než z obchodu. Link na ní je ZDE. Dále mám na sobě hot pink šaty ZDE, které mi přišly z Oasap.com. Mají zajímavý střih - vypadají jako set topu a sukně, ale vzadu jsou spojené. Na léto podle mě skvělý kousek :) Na nohou mám květované lodičky zakoupené v Primarku a na rukou náramky z H&M.







0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management