Tuesday 10 November 2015

#OOTD Tessie 10/11/2015

Musím se vám pochlubit, umístila jsem se v Bitvě stylistů Answear.cz 3. místě! :)) Mám z toho vážně radost, hodně jsem se snažila a jsem hrozně ráda, že se outfity zalíbily i porotě. Toto je druhý styling, se kterým jsem v Bitvě soutěžila (z třetího mám na článek bohužel málo použitelných fotek). Tentokrát jsem sladěná "do podzimna", na sobě mám ze soutěžních věcí kalhoty a košili. Když mi kalhoty přišly, říkala jsem si, že nemám šanci je zkombinovat tak, abych byla vážně spokojená, protože tuhle barvu nenosím - doteď jsem nenosila. Ale ve výsledku se mi líbí a sklidila jsem za ně i několikrát chválu :) Zřejmě jim dám šanci. Outfit je focen na Letohrádku královny Anny, což je jedno z mých nejoblíbenějších míst v Praze vůbec. Jaké je to vaše?







fotky  - @adelxk :)

kabát - Oasap, košile + kalhoty - Medicine via answear.cz, boty - mamky :D, hodinky - Daniel Wellington, sluneční brýle - Accesorize

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management